جدید ترین اخبار روز

جدید ترین اخبار روز

جدید ترین اخبار روز

جدید ترین اخبار روز

رنگ سال چگونه انتخاب میشود

رنگ سال 1397 چه رنگی است , نام رنگ مد در سال 2018 میلادی چیست

پرت» در این مطلب از بخش اخبار دنیای مد مقاله ای درباره رنگ سال 1397 چه رنگی است را آماده کرده ایم ، برای مشاهده رنگ مد سال 2018 میلادی در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.پرت » در این مطلب از بخش اخبار دنیای مد مقاله ای درباره رنگ سال 1397 چه رنگی است را آماده کرده ایم ، برای مشاهده رنگ مد سال 2018 میلادی در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. 

 رنگ سال رنگی است که هر سال چند ماه قبل از سال نو منتظرش هستیم تا برسد و تکلیف انتخاب رنگ مد سال برایمان روشن شود . در ادامه در مورد نحوه و منطق انتخاب رنگ سال برایتان بیشتر خواهیم گفت.رنگ سال

تاثیر رنگ ها روی ذهن و جسم انسان بر کسی پوشیده نیست. رنگ ها می توانند روی انرژی ذهن انسان و احساسات و عواطف آنها تاثیر بگذارند یا حتی تاثیرات فیزیکی از جمله کنترل فشار خون، اشتها، استرس و غیره داشته باشند. از این رو تعدادی از بهترین طراحان مد، هنرمندان، بازیگران، سیاستمداران، روانشاسان و غیره به دور هم جمع می شوند تا با انتخاب یک رنگ برای سال، روی انرژی ذهنی مردم دنیا تاثیر بگذارند و روحیه جهان را به سمت تعادل سوق دهند.

 گفتنی است این عمل یک نوع کارکرد روانکاوانه هنر و سبک زندگی برای آرامش انسان و ایجاد صلح در دنیا است. یکی از رسومی که مردم سراسر دنیا بر سر آن توافق دارند و سعی می کنند در گوشه ای از زندگ خود آن را به کار ببندند؛ سنت رنگ سال است؛ سنت استفاده از یک رنگ خاص در سال آینده بدین منظور که اتفاقات بد سال گذشته از زندگی شان رخت بربندد و شانس زندگی پر از آرامش شامل حال شان شود.

 رنگ سال 1397 چه رنگی است

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.